Bucuria de a calatori

Impresii din vacantele traite si povestite de ileanaxperta

2 thoughts on “Bruxelles – Niciun moment de plictiseala (2)

  1. Poate că ți-am mai spus și risc să mă repet: articolele tale sunt cele mai complete și mai ample pe care am avut norocul să le vizitez. Sper să ai mereu astfel de materiale interesante și pline de inspirație pentru cei care caută o evadare în paradis. Eu asta simt!

    Apreciază

    • Multumesc mult, Petrut. Imi place enorm sa scriu. E de ajuns sa privesc pozele si totul vine de la sine. Asta simt cand scriu: implinire. Si totodata „calatoresc” iarasi in acele locuri minunate. Ma bucur mult sa calatoresti virtual cu mine si sper sa ma insotesti de fiecare data!🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

